Pro děti 8+
Kurz angličtiny
A1
Pro děti s předešlou zkušeností s angličtinou
3420,-
přihlásit

den:ÚT 15:30 - 16:15

záhajení:29.1. 2024 - 7.6.2024*

intenzita:1x 45min / týden / 18.t

úroveň:mírně pokročilí

naplněnost:4/6

cena:3420,-**

*V době státních svátků a školních prázdnin výuka neprobíhá.
**Uvedená cena je platná při přihlášení nejméně tří účastníků kurzu.


Kurz je určen pro děti od 3. tříd ZŠ s předchozí zkušeností s angličtinou.

Učebnice není v ceně kurzovného. 

Kurz je zaměřen na široké spektrum zážitků, které si děti vytvářejí v přirozeném prostředí. výuka probíhá v učebnách jazykové školy Rueda.

Děti si osvojují anglický přízvuk, cvičí základní anglická slova a vytvářejí si slovní zásobu. 
Jde nám o zábavnou formu učení. Během hodiny posloucháme hudbu, tancujeme, hrajeme hry...

Tiger Time je šestidílná učebnice pro děti od 6 do 12 let. Učebnice používá tzv. story-based approach, tedy výuku angličtiny pomocí příběhů. Tyto příběhy jsou přizpůsobeny věku žáků a postupně je seznamují se slovní zásobou a gramatikou. Zároveň již od prvního dílu se klade důraz na rozvoj všech dovedností – čtení, psaní, porozumění a mluvení. Lekce obsahují řadu písniček, říkadel, her a různých aktivit, které přispívají zábavnou formou k upevnění učiva. Učebnice poskytuje dostatek učiva pro třídy s týdenní dotací 3-5 hodin.
Lektoři, mluvčí
Vendy

Vendy

lektor
angličtina

Vendula Smith

lektor
angličtina
profesní curriculum
Jmenuji se Vendula (Vendy) Smith a angličtinu učím od roku 1999. Ve svých hodinách se zaměřuji na komunikativní výuku a kladu důraz na to, aby se studenti zábavnou formou naučili co nejvíce.
Vystudovala jsem anglistiku a germanistiku,absolvovala různé kurzy a školení zaměřené na výuku dospělých (CELTA, BET, 121 ...) a několik let jsem učila i děti. Dva roky jsem vyučovala ve Španělsku a kromě výuky angličtiny a němčiny se věnuji i školení učitelů a prezentacím na konferencích.

My name is Vendula (Vendy) Smith and I have been teaching English since 1999. I try to teach communicative and fun lessons while making sure my students learn as much as possible.
I have a degree in English and German form Masaryk University, I have done several teacher training courses (CELTA, BET, 121...) and I also taught children for a few years.  I worked as an English teacher in Spain for two years and besides teaching English and German I also train teachers and present at conferences.

zavřit

Učebnice
Tiger time 2

Tiger time 2

Kontaktní formulář
Povinné údaje
Nepovinné údaje
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Zápis do kurzu je pouze orientační, kurz bude otevřen v případě min. počtu 3 účastníků, zatím neplaťte, budete kontaktováni v co možná nejbližší době.

Máte dotaz?
Kontaktujte nás
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.
Kde nás najdete?
Mapa
Úroveň prokročilosti
  • Začátečník - A1

    Začátečník - A1

    Porozumění

    Poslech

    Rozumím známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se mé osoby, mé rodiny a bezprostředního konkrétního okolí, pokud lidé hovoří pomalu a zřetelně.

    Čtení

    Rozumím známým jménům, slovům a velmi jednoduchým větám, například na vývěskách, plakátech nebo v katalozích.
    Mluvení

    Ústní interakce

    Umím se jednoduchým způsobem domluvit, je-li můj partner ochoten zopakovat pomaleji svou výpověď nebo ji přeformulovat a pomoci mi formulovat, co se snažím říci. Umím klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají mých základních potřeb nebo jde-li o věci, jež jsou mi důvěrně známé.

    Samostatný ústní projev

    Umím jednoduchými frázemi a větami popsat místo, kde žiji, a lidi, které znám.

     

    Psaní

    Písemný projev

    Umím napsat stručný jednoduchý text na pohlednici, například pozdrav z dovolené. Umím vyplnit formuláře obsahující osobní údaje, například své jméno, národnost a adresu při přihlašování v hotelu.

     

    zavřit

  • Mírně pokročilí - A2

    Mírně pokročilí - A2

    Porozumění

    Poslech

    Rozumím frázím a nejběžnější slovní zásobě vztahující se k oblastem, které se mě bezprostředně týkají (např. základní informace o mně a mé rodině, o nakupování, místopisu, zaměstnání).
    Dokážu pochopit smysl krátkých jasných, jednoduchých zpráv a hlášení.

    Čtení

    Umím číst krátké jednoduché texty. Umím vyhledat konkrétní předvídatelné informace v jednoduchých každodenních
    materiálech, např. v inzerátech, prospektech, jídelních lístcích a jízdních řádech. Rozumím krátkým jednoduchým
    osobním dopisům.
    Mluvení

    Ústní interakce

    Umím komunikovat v jednoduchých běžných situacích vyžadujících jednoduchou přímou výměnu informací o známých  tématech a činnostech. Zvládnu velmi krátkou společenskou konverzaci, i když obvykle nerozumím natolik, abych konverzaci sám/sama dokázal(a) udržet.

    Samostatný ústní projev

    Umím použít řadu frází a vět, abych jednoduchým způsobem popsal(a) vlastní rodinu a další lidi, životní podmínky, dosažené vzdělání a své současné nebo předchozí zaměstnání.

    Psaní

    Písemný projev

    Umím napsat krátké jednoduché poznámky a zprávy týkající se mých základních potřeb. Umím napsat velmi jednoduchý  osobní dopis, například poděkování.

    zavřit

  • Středně pokročilí - B1

    Středně pokročilí - B1

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech, se kterými se setkávám v práci, ve škole, ve volném čase atd. Rozumím smyslu mnoha rozhlasových a televizních programů týkajících se současných 
    událostí nebo témat souvisejících s oblastmi mého osobního či pracovního zájmu, pokud jsou vysloveny poměrně pomalu a zřetelně.

    Čtení

    Rozumím textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k mé práci. Rozumím popisům událostí, pocitů a přání v osobních dopisech.
     

    Mluvení
    Ústní interakce

    Umím si poradit s většinou situací, které mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokážu se
    bez přípravy zapojit do hovoru o tématech, která jsou mi známá, o něž se zajímám nebo která se týkají každodenního života (např. rodiny, koníčků, práce, cestování a aktuálních událostí).

    Samostatný ústní projev

    Umím jednoduchým způsobem spojovat fráze, abych popsal(a) události a své zážitky, sny, naděje a cíle. Umím stručně odůvodnit a vysvětlit své názory a plány. Umím vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy či filmu a vylíčit své reakce.


    Psaní
    Písemný projev

    Umím napsat jednoduché souvislé texty na témata, která dobře znám nebo která mě osobně zajímají. Umím psát osobní dopisy popisující zážitky a dojmy.

    zavřit

  • Vyšší pokročilí - B2

    Vyšší pokročilí - B2

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím delším promluvám a přednáškám a dokážu sledovat i složitou výměnu názorů, pokud téma dostatečně znám. Rozumím většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat. Rozumím většině filmů ve spisovném jazyce.

    Čtení

    Rozumím článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy, v nichž autoři zaujímají konkrétní postoje či stanoviska. Rozumím textům současné prózy.


    Mluvení
    Ústní interakce

    Dokážu se účastnit rozhovoru natolik plynule a spontánně, že mohu vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími. Dokážu se aktivně zapojit do diskuse o známých tématech, vysvětlovat a obhajovat své názory.

    Samostatný ústní projev

    Dokážu se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat, která se vztahují k oblasti mého zájmu. Umím vysvětlit své stanovisko k aktuálním otázkám a uvést výhody a nevýhody různých řešení.

    Psaní
    Písemný projev

    Umím napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat souvisejících s mými zájmy. Umím napsat pojednání nebo zprávy, předávat informace, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovedu zdůraznit, čím jsou pro mne události a zážitky osobně důležité.

    zavřit

  • Pokročilí - C1

    Pokročilí - C1

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím dlouhým složitým textům, a to jak faktografickým, tak beletristickým, a jsem schopen/schopna ocenit rozdíly v jejich stylu. Rozumím odborným článkům a delším technickým instrukcím, a to i tehdy, když se nevztahují k mému oboru.

    Čtení

    Rozumím dlouhým složitým textům, a to jak faktografickým, tak beletristickým, a jsem schopen/schopna ocenit rozdíly v jejich stylu. Rozumím odborným článkům a delším technickým instrukcím, a to i tehdy, když se nevztahují k mému oboru.

    Mluvení
    Ústní interakce

    Umím se vyjadřovat plynule a pohotově bez příliš zjevného hledání výrazů. Umím používat jazyk pružně a efektivně pro společenské a pracovní účely. Umím přesně formulovat své myšlenky a názory a vhodně navazovat na příspěvky ostatních mluvčích.

    Samostatný ústní projev

    Umím jasně a podrobně popsat složitá témata, rozšiřovat je o témata vedlejší, rozvíjet konkrétní body a zakončit svou řeč vhodným závěrem.

    Psaní
    Písemný projev

    Umím se jasně vyjádřit, dobře uspořádat text a podrobně vysvětlit svá stanoviska. Umím psát podrobné dopisy, pojednání nebo zprávy o složitých tématech a zdůraznit to, co považuji za nejdůležitější. Umím zvolit styl textu podle toho, jakému typu čtenáře je určen.

    zavřit