Pro děti 10+
Kurz angličtiny
A1/A2
Děti se zkušeností s angličtinou
2200,-
přihlásit

den:ST 17:00 - 17:45

záhajení:23.9.2019 - 31.1.2020*

intenzita:1x 45min / týden

úroveň:mírně pokročilí

naplněnost:3/6

cena:2200,-**

*V době státních svátků a školních prázdnin výuka neprobíhá.
**Uvedená cena je platná při přihlášení nejméně tří účastníků kurzu.

Kurz je určen pro děti 2.,3.,4. třídy ZŠ s předešlou zkušenosti s angličtinou.
Učebnice není v ceně kurzovného.

Kurz je zaměřen na široké spektrum zážitků, které si děti vytvářejí v přirozeném prostředí. výuka probíhá v učebnách jazykové školy Rueda (budova dětského a mateřského centra Duhový ráj).
Děti si osvojují anglický přízvuk, cvičí základní anglická slova a vytvářejí si slovní zásobu. 
Jde nám o zábavnou formu učení. Během hodiny posloucháme hudbu, tancujeme, hrajeme hry..

Učebnice Tiger Time 3 obsahuje 10 lekcí. V každé lekci najdou žáci dvoustránkový příběh, aktivity na procvičení slovní zásoby, výslovnosti a mluvení. V prvních dílech každá lekce končí částí Kids´ Culture s písničkou, říkankou nebo hrou. Ve vyšších dílech se žáci seznamují také s kulturou ve Velké Británii a jiných anglicky mluvících zemích.
Lektoři, mluvčí
Lucka

Lucka

lektor
angličtina, angličtina pro děti

Lucie Podroužková

lektor
angličtina, angličtina pro děti
profesní curriculum
Years went over, and the Giant grew very old and feeble. He could not play about any more, so he sat in a huge armchair, and watched the children at their games, and admired his garden. 'I have many beautiful flowers,' he said; 'but the children are the most beautiful flowers of all.'
Oscar Wilde: The Selfish Giant

Roky plynuly, až byl obr velmi starý a vetchý. Už si nemohl hrát, a tak jen seděl v obrovském křesle, pozoroval děti,  jak si hrají, a obdivoval svou zahradu. „Mám spoustu krásných  květin,“ říkával, „ale děti jsou ty nejkrásnější květiny ze všech.“
Oscar Wilde: Sobecký obr

- učí angličtinu a anglickou literaturu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity Brno, viz http://is.muni.cz/osoba/30192#cv
- působí jako hostující profesorka na McLennan Community College, Waco, TX, USA
- angažuje se ve vzdělávacích projektech zaměřených na angličtinu a rozvoj čtenářství

zavřit

Učebnice
Tiger time 3

Tiger time 3

Kontaktní formulář
Povinné údaje
 Security code
Nepovinné údaje
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Zápis do kurzu je pouze orientační, kurz bude otevřen v případě min. počtu 3 účastníků, zatím neplaťte, budete kontaktováni v co možná nejbližší době.
Máte dotaz?
Kontaktujte nás
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.
Kde nás najdete?
Mapa
Úroveň prokročilosti
  • Začátečník - A1

    Začátečník - A1

    Porozumění

    Poslech

    Rozumím známým slovům a zcela základním frázím týkajícím se mé osoby, mé rodiny a bezprostředního konkrétního okolí, pokud lidé hovoří pomalu a zřetelně.

    Čtení

    Rozumím známým jménům, slovům a velmi jednoduchým větám, například na vývěskách, plakátech nebo v katalozích.
    Mluvení

    Ústní interakce

    Umím se jednoduchým způsobem domluvit, je-li můj partner ochoten zopakovat pomaleji svou výpověď nebo ji přeformulovat a pomoci mi formulovat, co se snažím říci. Umím klást jednoduché otázky a na podobné otázky odpovídat, pokud se týkají mých základních potřeb nebo jde-li o věci, jež jsou mi důvěrně známé.

    Samostatný ústní projev

    Umím jednoduchými frázemi a větami popsat místo, kde žiji, a lidi, které znám.

     

    Psaní

    Písemný projev

    Umím napsat stručný jednoduchý text na pohlednici, například pozdrav z dovolené. Umím vyplnit formuláře obsahující osobní údaje, například své jméno, národnost a adresu při přihlašování v hotelu.

     

    zavřit

  • Mírně pokročilí - A2

    Mírně pokročilí - A2

    Porozumění

    Poslech

    Rozumím frázím a nejběžnější slovní zásobě vztahující se k oblastem, které se mě bezprostředně týkají (např. základní informace o mně a mé rodině, o nakupování, místopisu, zaměstnání).
    Dokážu pochopit smysl krátkých jasných, jednoduchých zpráv a hlášení.

    Čtení

    Umím číst krátké jednoduché texty. Umím vyhledat konkrétní předvídatelné informace v jednoduchých každodenních
    materiálech, např. v inzerátech, prospektech, jídelních lístcích a jízdních řádech. Rozumím krátkým jednoduchým
    osobním dopisům.
    Mluvení

    Ústní interakce

    Umím komunikovat v jednoduchých běžných situacích vyžadujících jednoduchou přímou výměnu informací o známých  tématech a činnostech. Zvládnu velmi krátkou společenskou konverzaci, i když obvykle nerozumím natolik, abych konverzaci sám/sama dokázal(a) udržet.

    Samostatný ústní projev

    Umím použít řadu frází a vět, abych jednoduchým způsobem popsal(a) vlastní rodinu a další lidi, životní podmínky, dosažené vzdělání a své současné nebo předchozí zaměstnání.

    Psaní

    Písemný projev

    Umím napsat krátké jednoduché poznámky a zprávy týkající se mých základních potřeb. Umím napsat velmi jednoduchý  osobní dopis, například poděkování.

    zavřit

  • Středně pokročilí - B1

    Středně pokročilí - B1

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech, se kterými se setkávám v práci, ve škole, ve volném čase atd. Rozumím smyslu mnoha rozhlasových a televizních programů týkajících se současných 
    událostí nebo témat souvisejících s oblastmi mého osobního či pracovního zájmu, pokud jsou vysloveny poměrně pomalu a zřetelně.

    Čtení

    Rozumím textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k mé práci. Rozumím popisům událostí, pocitů a přání v osobních dopisech.
     

    Mluvení
    Ústní interakce

    Umím si poradit s většinou situací, které mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokážu se
    bez přípravy zapojit do hovoru o tématech, která jsou mi známá, o něž se zajímám nebo která se týkají každodenního života (např. rodiny, koníčků, práce, cestování a aktuálních událostí).

    Samostatný ústní projev

    Umím jednoduchým způsobem spojovat fráze, abych popsal(a) události a své zážitky, sny, naděje a cíle. Umím stručně odůvodnit a vysvětlit své názory a plány. Umím vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy či filmu a vylíčit své reakce.


    Psaní
    Písemný projev

    Umím napsat jednoduché souvislé texty na témata, která dobře znám nebo která mě osobně zajímají. Umím psát osobní dopisy popisující zážitky a dojmy.

    zavřit

  • Vyšší pokročilí - B2

    Vyšší pokročilí - B2

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím delším promluvám a přednáškám a dokážu sledovat i složitou výměnu názorů, pokud téma dostatečně znám. Rozumím většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat. Rozumím většině filmů ve spisovném jazyce.

    Čtení

    Rozumím článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy, v nichž autoři zaujímají konkrétní postoje či stanoviska. Rozumím textům současné prózy.


    Mluvení
    Ústní interakce

    Dokážu se účastnit rozhovoru natolik plynule a spontánně, že mohu vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími. Dokážu se aktivně zapojit do diskuse o známých tématech, vysvětlovat a obhajovat své názory.

    Samostatný ústní projev

    Dokážu se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat, která se vztahují k oblasti mého zájmu. Umím vysvětlit své stanovisko k aktuálním otázkám a uvést výhody a nevýhody různých řešení.

    Psaní
    Písemný projev

    Umím napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat souvisejících s mými zájmy. Umím napsat pojednání nebo zprávy, předávat informace, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovedu zdůraznit, čím jsou pro mne události a zážitky osobně důležité.

    zavřit

  • Pokročilí - C1

    Pokročilí - C1

    Porozumění
    Poslech

    Rozumím dlouhým složitým textům, a to jak faktografickým, tak beletristickým, a jsem schopen/schopna ocenit rozdíly v jejich stylu. Rozumím odborným článkům a delším technickým instrukcím, a to i tehdy, když se nevztahují k mému oboru.

    Čtení

    Rozumím dlouhým složitým textům, a to jak faktografickým, tak beletristickým, a jsem schopen/schopna ocenit rozdíly v jejich stylu. Rozumím odborným článkům a delším technickým instrukcím, a to i tehdy, když se nevztahují k mému oboru.

    Mluvení
    Ústní interakce

    Umím se vyjadřovat plynule a pohotově bez příliš zjevného hledání výrazů. Umím používat jazyk pružně a efektivně pro společenské a pracovní účely. Umím přesně formulovat své myšlenky a názory a vhodně navazovat na příspěvky ostatních mluvčích.

    Samostatný ústní projev

    Umím jasně a podrobně popsat složitá témata, rozšiřovat je o témata vedlejší, rozvíjet konkrétní body a zakončit svou řeč vhodným závěrem.

    Psaní
    Písemný projev

    Umím se jasně vyjádřit, dobře uspořádat text a podrobně vysvětlit svá stanoviska. Umím psát podrobné dopisy, pojednání nebo zprávy o složitých tématech a zdůraznit to, co považuji za nejdůležitější. Umím zvolit styl textu podle toho, jakému typu čtenáře je určen.

    zavřit